Віктор Мироненко
Керівник центру українських досліджень Інституту Європи РАН, головний редактор журналу ”Современная Европа” Віктор Мироненко під час засідання дискусійного клубу ”Експертна думка” в УНІАН на тему: ”Брендінг міст та регіонів України як стратегія залучення туристів та інвесторів”, в Києві, в четвер, 19 серпня 2010 р. Під час засідання експерти обговорювали проблеми маркетингу території і його найбільш актуальні завдання для українських міст, особливості різних галузей регіонального маркетингу - інвестиційного, туристичного і маркетингу залучення жителів та концептуальні пропозиції щодо необхідних першочергових заходів в цій сфері. Фото УНІАН
- ID:
- #298350
- Автор:
- Койфман Михайло
- Місце зйомки:
- Україна / Київ
- Дата зйомки:
- 19.08.2010
- Макс. розмір:
- 2430x3504 px
- Перегляди:
- 690
- Скачування:
- 0
- Ключові слова:
-