https://images.unian.net/pb/002/thumb_files/h_190/298350.jpg Київ Керівник центру українських досліджень Інституту Європи РАН, головний редактор журналу ”Современная Европа” Віктор Мироненко під час засідання дискусійного клубу ”Експертна думка” в УНІАН на тему: ”Брендінг міст та регіонів України як стратегія залучення туристів та інвесторів”, в Києві, в четвер, 19 серпня 2010 р. Під час засідання експерти обговорювали проблеми маркетингу території і його найбільш актуальні завдання для українських міст, особливості різних галузей регіонального маркетингу - інвестиційного, туристичного і маркетингу залучення жителів та концептуальні пропозиції щодо необхідних першочергових заходів в цій сфері. Фото УНІАН

Віктор Мироненко

Керівник центру українських досліджень Інституту Європи РАН, головний редактор журналу ”Современная Европа” Віктор Мироненко під час засідання дискусійного клубу ”Експертна думка” в УНІАН на тему: ”Брендінг міст та регіонів України як стратегія залучення туристів та інвесторів”, в Києві, в четвер, 19 серпня 2010 р. Під час засідання експерти обговорювали проблеми маркетингу території і його найбільш актуальні завдання для українських міст, особливості різних галузей регіонального маркетингу - інвестиційного, туристичного і маркетингу залучення жителів та концептуальні пропозиції щодо необхідних першочергових заходів в цій сфері. Фото УНІАН

ID:
#298350
Автор:
Койфман Михайло
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
19.08.2010
Макс. розмір:
2430x3504 px
Перегляди:
690
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти