https://images.unian.net/pb/003/thumb_files/h_190/307000.jpg Київ Макет залізнично-автомобільного мостового переходу під час урочистого відкриття залізничного сполучення через р. Дніпро по Дарницькому залізнично-автомобільному мостовому переходу в Києві, в понеділок, 27 вересня 2010 р. Відкриття залізничного сполучення означає завершення першої черги будівництва переходу. Цього ж дня по новому залізничному переходу почався рух пасажирських поїздів. Під час церемонії відкриття мостового переходу прем’єр-міністр підкреслив, що ця подія - лише частина реалізації проекту, завершення якого необхідно здійснити в 2011 р. Наприкінці церемонії прем’єр-міністр у супроводі керівництва Мінтрансу й залізниці в спеціальній електричці проїхав по новому мостовому переходу. Будівництво Дарницького залізничного вокзалу і нового залізнично-автомобільного моста через Дніпро в Києві почалося 15 липня 2004 р. Будівництво моста планувалося завершити в 2006 р. Потім ці терміни кілька разів змінювалися. Згідно з проектом, мостовий перехід загальною довжиною 2155 м має дві залізничні колії і шість смуг для руху автотранспорту. Будівельна довжина залізничних колій - 35 км, автомобільних підходів - 4,5 км. Кошторисна вартість будівництва моста - 9 млрд. 157 млн. грн., із яких 4 млрд. 254 млн. грн., - вартість автодорожньої частини. Фото Володимира Гонтара / УНІАН

Макет

Макет залізнично-автомобільного мостового переходу під час урочистого відкриття залізничного сполучення через р. Дніпро по Дарницькому залізнично-автомобільному мостовому переходу в Києві, в понеділок, 27 вересня 2010 р. Відкриття залізничного сполучення означає завершення першої черги будівництва переходу. Цього ж дня по новому залізничному переходу почався рух пасажирських поїздів. Під час церемонії відкриття мостового переходу прем’єр-міністр підкреслив, що ця подія - лише частина реалізації проекту, завершення якого необхідно здійснити в 2011 р. Наприкінці церемонії прем’єр-міністр у супроводі керівництва Мінтрансу й залізниці в спеціальній електричці проїхав по новому мостовому переходу. Будівництво Дарницького залізничного вокзалу і нового залізнично-автомобільного моста через Дніпро в Києві почалося 15 липня 2004 р. Будівництво моста планувалося завершити в 2006 р. Потім ці терміни кілька разів змінювалися. Згідно з проектом, мостовий перехід загальною довжиною 2155 м має дві залізничні колії і шість смуг для руху автотранспорту. Будівельна довжина залізничних колій - 35 км, автомобільних підходів - 4,5 км. Кошторисна вартість будівництва моста - 9 млрд. 157 млн. грн., із яких 4 млрд. 254 млн. грн., - вартість автодорожньої частини. Фото Володимира Гонтара / УНІАН

ID:
#307000
Автор:
Гонтар Володимир
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
27.09.2010
Макс. розмір:
2490x2807 px
Перегляди:
806
Скачування:
0
Ключові слова:

Теми з фото

Авто-залізничний міст через Дніпро У Києві відкрито залізничний рух на Дарницькому залізнично-автомобільному мостовому переході
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти