Володимир Фесенко
Керівник центру прикладних політичних досліджень «Пента» Володимир Фесенко під час прес-конференції в УНІАН на тему: «Газові переговори та україно-російські відносини. Громадська думка», в Києві, у четвер, 6 жовтня 2011 р. Під час прес-конференції директор Соціологічної групи «Рейтинг» представив результати опитування, які свідчать про те, що переважна більшість опитаних українців (60%) вважає, що Україна платить за газ Росії ціну вище ринкової, і яка є завищеною. За його словами, за результатами дослідження, лише 13% українців вважають, що ціна на газ є ринковою і 1% - нижче ринкової. 26% не змогли визначитися з даного питання, при цьому більшість з них мешканці Донбасу і Сходу. Понад половина опитаних у всіх регіонах (найбільше на Півночі) вважають ціну на газ для України завищеною. Навіть на Півдні 48% притримуються цієї думки, хоча чверть опитаних (вдвічі більше, ніж у решті регіонах) все таки переконані, що ціна на газ для України є ринковою і 3% - нижче ринкової. Відповідно, переважна більшість (70%) вважають, що Україна повинна домагатися зниження ціни на газ. При цьому більшість (53%) переконана, що потрібно домагатися зниження ціни на газ без будь-яких поступок з боку України. Лише 9% вважають, що потрібно домагатися зниження ціни на газ в обмін на продаж Росії української газотранспортної системи, 5% - в обмін на злиття українського «Нафтогазу» та російського «Газпрому», 3% - в обмін на вступ України до Митного союзу з Росією, Білоруссю та Казахстаном. Разом з тим 7% опитаних вважають, що не потрібно нічого вимагати - Україна повинна виконувати десятирічний контракт, підписаний з Росією у 2009 році. Зокрема, так вважає кожен п'ятий мешканець Півдня, кожен десятий прихильник Партії регіонів та КПУ. Ще 23% - не визначились з даного питання. При цьому директор Соціологічної групи «Рейтинг» додав, що попри таку впевненість громадян щодо необхідності зниження ціни на газ і виправданості таких дій, позиції нашої держави в переговорах з Росією вони бачать як надто слабкі. Дослідження проводилося 17-27 вересня 2011 року. Аудиторія дослідження – населення України віком від 18 років. Вибіркова сукупність – 2 тис. респондентів. Метод дослідження – особисте формалізоване інтерв'ю згідно з опитувальником (fасе tо fасе). Фото Олега Петрасюка / УНІАН
- ID:
- #373138
- Автор:
- Петрасюк Олег
- Місце зйомки:
- Україна / Київ
- Дата зйомки:
- 06.10.2011
- Макс. розмір:
- 2592x3872 px
- Перегляди:
- 492
- Скачування:
- 0
- Ключові слова:
-