https://images.unian.net/pb/004/thumb_files/h_190/403682.jpg Київ Зліва направо: президент Міжнародного благодійного фонду «Здоров’я українського народу» Сергій Сошинський, голова правління центру «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» Марина Саприкіна та керівник департаменту маркетингу та PR компанії «Моріон» Павло Кишко під час прес-конференції на тему: “Корпоративна соціальна відповідальність та індекс прозорості фармацевтичних кампаній України”, в УНІАН, у Києві, у четвер, 22 березня 2012 р. На прес-конференції Саприкіна повідомила, що українські фармацевтичні компанії не приділяють великої уваги відкритості у сфері корпоративної соціальної відповідальності (КСВ). За її словами, центр провів оцінку веб-сайтів найбільших українських компаній фармацевтичної галузі на предмет розкриття інформації та активності у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Оцінювалися 20 найбільших за обсягами продажу компаній, і оцінка проводилася за методологією Індексу прозорості, розробленого компанією Beyond Business (Ізраїль). Веб-сайти оцінювалися за чотирма основними критеріями - звітність (наявність нефінансового звіту), зміст, навігація і доступність. Оцінювалася КСВ у трьох сферах: трудові відносини, екологічна відповідальність і що компанія робить для розвитку громади. Саприкіна повідомила, що за результатами дослідження перше місце посіла компанія «Артеріум» - її відсоток відкритості становив 45%. Компанії «Дарниця» і «Нікомед» одержали по 13,5%, а решта учасників огляду - від 6 до 12,5%. Середній показник розкриття інформації про КСВ - 10%. Цей показник демонструє, що фармкомпанії не приділяють достатньо уваги висвітленню своїх соціальних і екологічних проектів та ініціатив на своїх веб-ресурсах. «В цілому, за результатами оцінювання сайтів можна відзначити, що компанії фармакологічного сектора не приділяють достатньо уваги опису власної політики і проектів у сфері КСВ», - сказала Саприкіна. Вона відзначила, що в цілому огляд сайтів фармкомпаній показав, що тільки 6 компаній з 20 мають на сайті окремий розділ, присвячений КСВ. До того ж, відвідувачі сайтів не можуть ознайомитися з фінансовими результатами діяльності компаній, оскільки в більшості випадків така інформація відсутня. Лише три компанії надають інформацію про своє керівництво. Саприкіна також повідомила, що деякі з материнських фармацевтичних компаній, представництва яких працюють в Україні, визнані лідерами у сфері КСВ, при цьому робота з висвітленню КСВ їх представництвами в Україні проводиться не дуже активно. Фото Михайла Койфмана / УНІАН

Сергій Сошинський, Марина Саприкіна, Павло Кишко

Зліва направо: президент Міжнародного благодійного фонду «Здоров’я українського народу» Сергій Сошинський, голова правління центру «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» Марина Саприкіна та керівник департаменту маркетингу та PR компанії «Моріон» Павло Кишко під час прес-конференції на тему: “Корпоративна соціальна відповідальність та індекс прозорості фармацевтичних кампаній України”, в УНІАН, у Києві, у четвер, 22 березня 2012 р. На прес-конференції Саприкіна повідомила, що українські фармацевтичні компанії не приділяють великої уваги відкритості у сфері корпоративної соціальної відповідальності (КСВ). За її словами, центр провів оцінку веб-сайтів найбільших українських компаній фармацевтичної галузі на предмет розкриття інформації та активності у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Оцінювалися 20 найбільших за обсягами продажу компаній, і оцінка проводилася за методологією Індексу прозорості, розробленого компанією Beyond Business (Ізраїль). Веб-сайти оцінювалися за чотирма основними критеріями - звітність (наявність нефінансового звіту), зміст, навігація і доступність. Оцінювалася КСВ у трьох сферах: трудові відносини, екологічна відповідальність і що компанія робить для розвитку громади. Саприкіна повідомила, що за результатами дослідження перше місце посіла компанія «Артеріум» - її відсоток відкритості становив 45%. Компанії «Дарниця» і «Нікомед» одержали по 13,5%, а решта учасників огляду - від 6 до 12,5%. Середній показник розкриття інформації про КСВ - 10%. Цей показник демонструє, що фармкомпанії не приділяють достатньо уваги висвітленню своїх соціальних і екологічних проектів та ініціатив на своїх веб-ресурсах. «В цілому, за результатами оцінювання сайтів можна відзначити, що компанії фармакологічного сектора не приділяють достатньо уваги опису власної політики і проектів у сфері КСВ», - сказала Саприкіна. Вона відзначила, що в цілому огляд сайтів фармкомпаній показав, що тільки 6 компаній з 20 мають на сайті окремий розділ, присвячений КСВ. До того ж, відвідувачі сайтів не можуть ознайомитися з фінансовими результатами діяльності компаній, оскільки в більшості випадків така інформація відсутня. Лише три компанії надають інформацію про своє керівництво. Саприкіна також повідомила, що деякі з материнських фармацевтичних компаній, представництва яких працюють в Україні, визнані лідерами у сфері КСВ, при цьому робота з висвітленню КСВ їх представництвами в Україні проводиться не дуже активно. Фото Михайла Койфмана / УНІАН

ID:
#403682
Автор:
Койфман Михайло
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
22.03.2012
Макс. розмір:
5184x3456 px
Перегляди:
1111
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти