Прес-конференція в УНІАН. Корпоративна соціальна відповідальність та індекс прозорості фармацевтичних кампаній України - Фотобанк УНІАН Фотобанк УНІАН

Прес-конференція в УНІАН. Корпоративна соціальна відповідальність та індекс прозорості фармацевтичних кампаній України

(22.03.2012)
Центр «Розвиток КСВ», МБФ «Здоров’я українського народу» та компанія «Моріон» оголосили про початок реалізації ініціативи з покращення корпоративної соціальної відповідальності фармацевтичних та медичних компаній України.

Під час прес-конференції керівник департаменту маркетингу та PR видавництва „Моріон” Павло Кишко зазначив, що фармацевтичний ринок України характеризується високими темпами росту – 20-25% щорічно і на сьогодні, він є другим за обсягом серед країн СНД. П. Кишко, наголосив, що специфіка бізнесу вимагає від компаній високого рівня соціальної відповідальності, оскільки, фактично, мова йде про здоров’я українських громадян. „Вже давно прийшов час впровадження соціальної відповідальності фармацевтичними компаніями України”, - сказав П. Кишко.

В свою чергу, Голова правління Центру „Розвиток КСВ Марина Саприкіна повідомила, що з метою визначити стан соціальної відповідальності українського фармацевтичного ринку, Центр „Розвиток корпоративної відповідальності” провів оцінку веб-сайтів 20 найбільших фармацевтичних компаній України стосовно рівня розкриття інформації з КСВ за методологією Індексу прозорості, розробленою компанією BeyondBusiness (Ізраїль). Головні критерії: нефінансова звітність, зміст, навігація, доступність. За результатами Індексу, середній рівень розкриття інформації з КСВ на сайтах компаній склав лише 10%. Такий низький результат доводить, що фармкомпанії ще не приділяють достатньо уваги висвітленню власних соціальних і екологічних проектів та ініціатив на своїх веб-ресурсах. За словами М. Саприкіної, лідером Індексу Прозорості серед фармакологічних компаній стала корпорація «Артеріум» - єдина серед всіх оцінюваних компаній сектору, що має нефінансовий звіт. ЇЇ рівень розкриття інформації склав 45%. Серед трійки лідерів також компанії Дарниця та Нікомед (обидві мають рівень розкриття інформації 13,5 %).

Коментуючи результати Індексу прозорості та підзвітності М.Саприкіна відмітила: „Важливо, що міжнародні фармацевтичні компанії є визнаними лідерами КСВ. Наприклад, Novartis стала найбільш відповідальною компанією 2011 року за версією Fortune. Bayer, Sanofi,GlaxoSmithKline, що також представлені в Україні, були включені до Індексу сталого розвитку ДоуДжонса за 2011 рік. Тож українським компаніям ще потрібно багато працювати у напрямку покращення власної соціальної відповідальності”.

В своєму виступі президент МБФ «Здоров’я українського народу» Сергій Сошинський повідомив, що МБФ «Здоров’я українського народу», Центр «Розвиток КСВ» і видавництво «Моріон» розпочали реалізацію спільної ініціативи з покращення КСВ фармацевтичних та медичних компаній України, яка включатиме проведення різноманітних освітніх заходів. За словами С. Сошинського, перший крок – проведення 19 квітня 2012 р. інформаційно-практичного семінару з КСВ для представників фармацевтичних компаній України, який, у першу чергу, має заповнити освітню прогалину з КСВ у фармацевтичних та медичних компаній.

С. Сошинський зазначив: „ КСВ є тим мірилом, яке демонструє відповідальність компанії перед суспільством. Ми прагнемо збільшення позитивного впливу українських фармацевтичних компаній на збереження здоров’я людей. Власне, це і є головна місія нашого проекту”.

Додаткова інформація:
Центр «Розвиток КСВ» www.csr-ukraine.org
Компанія «МОРІОН» www.morion.ua
МБФ «Здоров’я українського народу» www.healthup.org.ua
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти