https://images.unian.net/pb/001/thumb_files/h_190/175337.jpg Київ Зліва направо - міністр транспорту і зв'язку Йосип Вінський, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопишин та віце-прем'єр міністр України Іван Васюник під час офіційного відкриття робочого руху по одній залізничній колії на залізнично-автомобільному мостовому переході через Дніпро, в Києві, в середу, 24 грудня 2008 р. Будівництво автомобільної частини моста буде повністю завершено за наявності фінансування через два роки – до 2011 р. 15 липня 2004 року в Києві почалося будівництво Дарницького залізничного вокзалу і нового залізнично-автомобільного моста через Дніпро. Будівництво моста і вокзалу планувалося завершити в 2006 році. Потім ці терміни кілька разів відсовувалися. За проектом, мостовий перехід загальною довжиною 2 тис. 155 метрів має дві залізничні колії і шість смуг для руху автотранспорту. Будівельна довжина залізничних колій – 35 км, автомобільних підходів – 4,5 км. Кошторисна вартість будівництва моста – 9 млрд. 157 млн. грн., з яких 4 млрд. 254 млн. грн., – вартість автодорожньої частини. У вересні 2007 р. на будівництві залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро на залізничній ділянці Київ-Московський – Дарниця відбулося з’єднання лівого і правого берегів Дніпра. Фото УНІАН

Йосип Вінський, Олексій Кривопишин та Іван Васюник

Зліва направо - міністр транспорту і зв'язку Йосип Вінський, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопишин та віце-прем'єр міністр України Іван Васюник під час офіційного відкриття робочого руху по одній залізничній колії на залізнично-автомобільному мостовому переході через Дніпро, в Києві, в середу, 24 грудня 2008 р. Будівництво автомобільної частини моста буде повністю завершено за наявності фінансування через два роки – до 2011 р. 15 липня 2004 року в Києві почалося будівництво Дарницького залізничного вокзалу і нового залізнично-автомобільного моста через Дніпро. Будівництво моста і вокзалу планувалося завершити в 2006 році. Потім ці терміни кілька разів відсовувалися. За проектом, мостовий перехід загальною довжиною 2 тис. 155 метрів має дві залізничні колії і шість смуг для руху автотранспорту. Будівельна довжина залізничних колій – 35 км, автомобільних підходів – 4,5 км. Кошторисна вартість будівництва моста – 9 млрд. 157 млн. грн., з яких 4 млрд. 254 млн. грн., – вартість автодорожньої частини. У вересні 2007 р. на будівництві залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро на залізничній ділянці Київ-Московський – Дарниця відбулося з’єднання лівого і правого берегів Дніпра. Фото УНІАН

ID:
#175337
Автор:
Койфман Михайло
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
24.12.2008
Макс. розмір:
3000x2303 px
Перегляди:
628
Скачування:
0
Ключові слова:

Теми з фото

Відкрито робочий рух по одній колії на Дарницькому залізнично-автомобільному мостовому переході
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти