Євген Милованов
Голова правління Федерації органічного руху України Євген Милованов під час прес-конференції в УНІАН на тему: «Псевдо-органік чи сертифікований органік? Імена, факти, коментарі», в Києві, у середу, 14 грудня 2011 р. За словами учасників прес-конференції, Федерація органічного руху стурбована зростанням кількості псевдоорганічної продукції на ринку України. В умовах відсутності законодавства про органічне виробництво, все більше виробників починають називати свою продукцію «органічна», або «біо», або «еко», при цьому деякі з них не пройшли органічну сертифікацію й не мають необхідних сертифікатів. Учасники прес-конференції повідомили про те, що псевдоорганічна продукція з'явилася в чаї, молочному сегменті та іншій тваринницькій продукції. Іноді така продукція коштує дорожче сертифікованої органічної. Якщо споживач бачить якийсь логотип органічної продукції, він може в магазині попросити копію відповідного сертифікату, а також зайти на сайт відповідного сертифікуючого органу або зв'язатися з ним по телефону й запитати про те, чи дійсно сертифікований виробник і його виробництво чи ні. При цьому в Україні зростає попит на органічні продукти і виробники такої продукції прагнуть його задовольнити. Фото Олександра Синиці / УНІАН
- ID:
- #386745
- Автор:
- Синиця Олександр
- Місце зйомки:
- Україна / Київ
- Дата зйомки:
- 14.12.2011
- Макс. розмір:
- 2234x3150 px
- Перегляди:
- 585
- Скачування:
- 0
- Ключові слова:
-