Учасники прес-конференції
Зліва направо: координатор проектів Асоціації «Чиста флора» Тарас Лялик, науковий керівник центру «Полтава-органік» Павло Писаренко, керівник комерційних проектів ТОВ "Фабрика бакалійних продуктів" (Київська обл.) Олексій Соломко, помічник маркетингової служби ПАТ "ЕтноПродукт" (Чернігівська обл.) Надія Вівіцька, представник ТМ "Пан ЕКО" Андрій Коняшин після закінчення прес-конференції в УНІАН на тему: «Псевдо-органік чи сертифікований органік? Імена, факти, коментарі», в Києві, у середу, 14 грудня 2011 р. За словами учасників прес-конференції, Федерація органічного руху стурбована зростанням кількості псевдоорганічної продукції на ринку України. В умовах відсутності законодавства про органічне виробництво, все більше виробників починають називати свою продукцію «органічна», або «біо», або «еко», при цьому деякі з них не пройшли органічну сертифікацію й не мають необхідних сертифікатів. Учасники прес-конференції повідомили про те, що псевдоорганічна продукція з'явилася в чаї, молочному сегменті та іншій тваринницькій продукції. Іноді така продукція коштує дорожче сертифікованої органічної. Якщо споживач бачить якийсь логотип органічної продукції, він може в магазині попросити копію відповідного сертифікату, а також зайти на сайт відповідного сертифікуючого органу або зв'язатися з ним по телефону й запитати про те, чи дійсно сертифікований виробник і його виробництво чи ні. При цьому в Україні зростає попит на органічні продукти і виробники такої продукції прагнуть його задовольнити. Фото Олександра Синиці / УНІАН
- ID:
- #386747
- Автор:
- Синиця Олександр
- Місце зйомки:
- Україна / Київ
- Дата зйомки:
- 14.12.2011
- Макс. розмір:
- 2744x2020 px
- Перегляди:
- 928
- Скачування:
- 0
- Ключові слова:
-