https://images.unian.net/pb/003/thumb_files/h_190/386748.jpg Київ Зліва направо: координатор проектів Асоціації «Чиста флора» Тарас Лялик, голова правління Федерації органічного руху України Євген Милованов та науковий керівник центру «Полтава-органік» Павло Писаренко під час прес-конференції в УНІАН на тему: «Псевдо-органік чи сертифікований органік? Імена, факти, коментарі», в Києві, у середу, 14 грудня 2011 р. За словами учасників прес-конференції, Федерація органічного руху стурбована зростанням кількості псевдоорганічної продукції на ринку України. В умовах відсутності законодавства про органічне виробництво, все більше виробників починають називати свою продукцію «органічна», або «біо», або «еко», при цьому деякі з них не пройшли органічну сертифікацію й не мають необхідних сертифікатів. Учасники прес-конференції повідомили про те, що псевдоорганічна продукція з'явилася в чаї, молочному сегменті та іншій тваринницькій продукції. Іноді така продукція коштує дорожче сертифікованої органічної. Якщо споживач бачить якийсь логотип органічної продукції, він може в магазині попросити копію відповідного сертифікату, а також зайти на сайт відповідного сертифікуючого органу або зв'язатися з ним по телефону й запитати про те, чи дійсно сертифікований виробник і його виробництво чи ні. При цьому в Україні зростає попит на органічні продукти і виробники такої продукції прагнуть його задовольнити. Фото Олександра Синиці / УНІАН

Тарас Лялик, Євген Милованов та Павло Писаренко

Зліва направо: координатор проектів Асоціації «Чиста флора» Тарас Лялик, голова правління Федерації органічного руху України Євген Милованов та науковий керівник центру «Полтава-органік» Павло Писаренко під час прес-конференції в УНІАН на тему: «Псевдо-органік чи сертифікований органік? Імена, факти, коментарі», в Києві, у середу, 14 грудня 2011 р. За словами учасників прес-конференції, Федерація органічного руху стурбована зростанням кількості псевдоорганічної продукції на ринку України. В умовах відсутності законодавства про органічне виробництво, все більше виробників починають називати свою продукцію «органічна», або «біо», або «еко», при цьому деякі з них не пройшли органічну сертифікацію й не мають необхідних сертифікатів. Учасники прес-конференції повідомили про те, що псевдоорганічна продукція з'явилася в чаї, молочному сегменті та іншій тваринницькій продукції. Іноді така продукція коштує дорожче сертифікованої органічної. Якщо споживач бачить якийсь логотип органічної продукції, він може в магазині попросити копію відповідного сертифікату, а також зайти на сайт відповідного сертифікуючого органу або зв'язатися з ним по телефону й запитати про те, чи дійсно сертифікований виробник і його виробництво чи ні. При цьому в Україні зростає попит на органічні продукти і виробники такої продукції прагнуть його задовольнити. Фото Олександра Синиці / УНІАН

ID:
#386748
Автор:
Синиця Олександр
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
14.12.2011
Макс. розмір:
2276x3234 px
Перегляди:
876
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти