https://images.unian.net/pb/001/thumb_files/h_190/169471.jpg Київ Зліва направо: директор з маркетингу і партнер Reputation capital Ukraine Олексій Чуєв, народний артист України Богдан Бенюк, перший президент України Леонід Кравчук, президент видавничої групи “Галицькі контракти” Володимир Чеповий, керівник департаменту корпоративних зв’язків компанії “Київстар” Жанна Ревнова та керівник рейтингового журналу “Гвардія” Олеся Хошобіна під час прес-конференції на тему: “Проект “Україна”. Формування ефективної національної ідеї”, в Києві, у четвер, 27 листопада 2008 р. Діловий тижневик “Контракти” та рейтинговий журнал “ГVардія” задалися метою зібрати інформацію, – що таке національна ідея, і чи потрібна вона суспільству – систематизувати її, і разом з експертами, філософами, економістами, політологами спробувати знайти ті критерії, що дозволяють визначити значимість тієї чи іншої ідеї, її цінність та спроможність чи неспроможність їх реалізації як національної ідеї. Перший етап програми розпочато 22 листопада на сторінках ділового тижневика “Контракти”. Другий етап – це соціологічне дослідження. Фото Олександра Синиці / УНІАН

Прес-конференція: “Проект “Україна”. Формування ефективної національної ідеї”

Зліва направо: директор з маркетингу і партнер Reputation capital Ukraine Олексій Чуєв, народний артист України Богдан Бенюк, перший президент України Леонід Кравчук, президент видавничої групи “Галицькі контракти” Володимир Чеповий, керівник департаменту корпоративних зв’язків компанії “Київстар” Жанна Ревнова та керівник рейтингового журналу “Гвардія” Олеся Хошобіна під час прес-конференції на тему: “Проект “Україна”. Формування ефективної національної ідеї”, в Києві, у четвер, 27 листопада 2008 р. Діловий тижневик “Контракти” та рейтинговий журнал “ГVардія” задалися метою зібрати інформацію, – що таке національна ідея, і чи потрібна вона суспільству – систематизувати її, і разом з експертами, філософами, економістами, політологами спробувати знайти ті критерії, що дозволяють визначити значимість тієї чи іншої ідеї, її цінність та спроможність чи неспроможність їх реалізації як національної ідеї. Перший етап програми розпочато 22 листопада на сторінках ділового тижневика “Контракти”. Другий етап – це соціологічне дослідження. Фото Олександра Синиці / УНІАН

ID:
#169471
Автор:
Синиця Олександр
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
27.11.2008
Макс. розмір:
3207x2174 px
Перегляди:
753
Скачування:
0
Ключові слова:

Теми з фото

Прес-конференція на тему : “Проект “Україна”. Формування ефективної національної ідеї”
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти