Володимир Чеповий, Жанна Ревнова та Олеся Хошобіна
Зліва направо: президент видавничої групи “Галицькі контракти” Володимир Чеповий, керівник департаменту корпоративних зв’язків компанії “Київстар” Жанна Ревнова та керівник рейтингового журналу “Гвардія” Олеся Хошобіна під час прес-конференції на тему: “Проект “Україна”. Формування ефективної національної ідеї”, в Києві, у четвер, 27 листопада 2008 р. Діловий тижневик “Контракти” та рейтинговий журнал “ГVардія” задалися метою зібрати інформацію, – що таке національна ідея, і чи потрібна вона суспільству – систематизувати її, і разом з експертами, філософами, економістами, політологами спробувати знайти ті критерії, що дозволяють визначити значимість тієї чи іншої ідеї, її цінність та спроможність чи неспроможність їх реалізації як національної ідеї. Перший етап програми розпочато 22 листопада на сторінках ділового тижневика “Контракти”. Другий етап – це соціологічне дослідження. Фото Олександра Синиці / УНІАН
- ID:
- #170226
- Автор:
- Синиця Олександр
- Місце зйомки:
- Україна / Київ
- Дата зйомки:
- 27.11.2008
- Макс. розмір:
- 975x1501 px
- Перегляди:
- 965
- Скачування:
- 0
- Ключові слова:
-