https://images.unian.net/pb/001/thumb_files/h_190/169483.jpg Київ Народний артист України Богдан Бенюк, ліворуч, на задньому плані, перший президент України Леонід Кравчук, на передньому плані, президент видавничої групи “Галицькі контракти” Володимир Чеповий, праворуч, на задньому плані, та керівник департаменту корпоративних зв’язків компанії “Київстар” Жанна Ревнова після прес-конференції на тему: “Проект “Україна”. Формування ефективної національної ідеї”, в Києві, у четвер, 27 листопада 2008 р. Діловий тижневик “Контракти” та рейтинговий журнал “ГVардія” задалися метою зібрати інформацію, – що таке національна ідея, і чи потрібна вона суспільству – систематизувати її, і разом з експертами, філософами, економістами, політологами спробувати знайти ті критерії, що дозволяють визначити значимість тієї чи іншої ідеї, її цінність та спроможність чи неспроможність їх реалізації як національної ідеї. Перший етап програми розпочато 22 листопада на сторінках ділового тижневика “Контракти”. Другий етап – це соціологічне дослідження. Фото Олександра Синиці / УНІАН

Прес-конференція: “Проект “Україна”. Формування ефективної національної ідеї”

Народний артист України Богдан Бенюк, ліворуч, на задньому плані, перший президент України Леонід Кравчук, на передньому плані, президент видавничої групи “Галицькі контракти” Володимир Чеповий, праворуч, на задньому плані, та керівник департаменту корпоративних зв’язків компанії “Київстар” Жанна Ревнова після прес-конференції на тему: “Проект “Україна”. Формування ефективної національної ідеї”, в Києві, у четвер, 27 листопада 2008 р. Діловий тижневик “Контракти” та рейтинговий журнал “ГVардія” задалися метою зібрати інформацію, – що таке національна ідея, і чи потрібна вона суспільству – систематизувати її, і разом з експертами, філософами, економістами, політологами спробувати знайти ті критерії, що дозволяють визначити значимість тієї чи іншої ідеї, її цінність та спроможність чи неспроможність їх реалізації як національної ідеї. Перший етап програми розпочато 22 листопада на сторінках ділового тижневика “Контракти”. Другий етап – це соціологічне дослідження. Фото Олександра Синиці / УНІАН

ID:
#169483
Автор:
Синиця Олександр
Місце зйомки:
Україна / Київ
Дата зйомки:
27.11.2008
Макс. розмір:
3141x2140 px
Перегляди:
743
Скачування:
0
Ключові слова:

Теми з фото

Прес-конференція на тему : “Проект “Україна”. Формування ефективної національної ідеї”
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти