Компанія «ВОЛЯ»
Центр обслуговування клієнтів компанії «ВОЛЯ» під час прес-конференції, в Дніпропетровську, у п'ятницю, 9 грудня 2011 р. Учасники прес-конференції повідомили, що 1 грудня 2011 року «ВОЛЯ» запустила свою мережу кабельного телебачення та високошвидкісного інтернету в Дніпропетровську. У результаті клієнти компанії в цьому місті вже сьогодні можуть користуватися всіма перевагами, унікальними пропозиціями та сервісами, які «ВОЛЯ» пропонує в регіонах своєї присутності. Завдяки проведеній роботі, абоненти в Дніпропетровську тепер отримують більше 140 телеканалів з цифровою якістю. Було покращено наповнення пакетів і додано близько 20 нових тематичних телеканалів. Крім того, «ВОЛЯ» почала масштабну модернізацію мереж для поліпшення якості і швидкості послуги доступу в Інтернет. У планах компанії - розширення пропускної здатності мережі та забезпечення резервування з метою попередження переривання послуг. Сьогодні пріоритетом для «ВОЛІ» є підвищення рівня обслуговування з урахуванням кращих європейських стандартів і практик. Зокрема, дніпропетровські абоненти отримали можливість миттєво оплачувати послуги за допомогою платіжних карт VISA / Master Card через інтернет-системи або платіжні термінали. Інформаційно-консультаційну підтримку клієнтів забезпечує цілодобовий кол-центр. А 10 грудня «ВОЛЯ» відкриває новий комфортний центр з обслуговування абонентів, куди дніпропетровці зможуть звертатися з усіх питань, пов'язаних з послугами компанії. Фото Сергія Ісаєва / УНІАН
- ID:
- #385843
- Автор:
- Ісаєв Сергій
- Місце зйомки:
- Україна / Дніпро
- Дата зйомки:
- 09.12.2011
- Макс. розмір:
- 2685x2199 px
- Перегляди:
- 584
- Скачування:
- 0
- Ключові слова:
-