https://images.unian.net/pb/003/thumb_files/h_190/385848.jpg Дніпро Зліва направо: Керівник відділу зв'язків із громадськістю компанії «ВОЛЯ» Аліна Сігда, директор з обслуговування абонентів компанії "ВОЛЯ" Олена Іконнікова, заступник директора Департаменту транспорту та зв'язку Дніпропетровської міської ради Олександр Шевель і генеральний директор компанії «Воля» Ерік Франке під час відкриття Центру обслуговування абонентів, в Дніпропетровську, у п'ятницю, 9 грудня 2011 р. Учасники прес-конференції повідомили, що 1 грудня 2011 року «ВОЛЯ» запустила свою мережу кабельного телебачення та високошвидкісного інтернету в Дніпропетровську. У результаті клієнти компанії в цьому місті вже сьогодні можуть користуватися всіма перевагами, унікальними пропозиціями та сервісами, які «ВОЛЯ» пропонує в регіонах своєї присутності. Завдяки проведеній роботі, абоненти в Дніпропетровську тепер отримують більше 140 телеканалів з цифровою якістю. Було покращено наповнення пакетів і додано близько 20 нових тематичних телеканалів. Крім того, «ВОЛЯ» почала масштабну модернізацію мереж для поліпшення якості і швидкості послуги доступу в Інтернет. У планах компанії - розширення пропускної здатності мережі та забезпечення резервування з метою попередження переривання послуг. Сьогодні пріоритетом для «ВОЛІ» є підвищення рівня обслуговування з урахуванням кращих європейських стандартів і практик. Зокрема, дніпропетровські абоненти отримали можливість миттєво оплачувати послуги за допомогою платіжних карт VISA / Master Card через інтернет-системи або платіжні термінали. Інформаційно-консультаційну підтримку клієнтів забезпечує цілодобовий кол-центр. А 10 грудня «ВОЛЯ» відкриває новий комфортний центр з обслуговування абонентів, куди дніпропетровці зможуть звертатися з усіх питань, пов'язаних з послугами компанії. Фото Сергія Ісаєва / УНІАН

Аліна Сігда, Олена Іконнікова, Олександр Шевель і Ерік Франке

Зліва направо: Керівник відділу зв'язків із громадськістю компанії «ВОЛЯ» Аліна Сігда, директор з обслуговування абонентів компанії "ВОЛЯ" Олена Іконнікова, заступник директора Департаменту транспорту та зв'язку Дніпропетровської міської ради Олександр Шевель і генеральний директор компанії «Воля» Ерік Франке під час відкриття Центру обслуговування абонентів, в Дніпропетровську, у п'ятницю, 9 грудня 2011 р. Учасники прес-конференції повідомили, що 1 грудня 2011 року «ВОЛЯ» запустила свою мережу кабельного телебачення та високошвидкісного інтернету в Дніпропетровську. У результаті клієнти компанії в цьому місті вже сьогодні можуть користуватися всіма перевагами, унікальними пропозиціями та сервісами, які «ВОЛЯ» пропонує в регіонах своєї присутності. Завдяки проведеній роботі, абоненти в Дніпропетровську тепер отримують більше 140 телеканалів з цифровою якістю. Було покращено наповнення пакетів і додано близько 20 нових тематичних телеканалів. Крім того, «ВОЛЯ» почала масштабну модернізацію мереж для поліпшення якості і швидкості послуги доступу в Інтернет. У планах компанії - розширення пропускної здатності мережі та забезпечення резервування з метою попередження переривання послуг. Сьогодні пріоритетом для «ВОЛІ» є підвищення рівня обслуговування з урахуванням кращих європейських стандартів і практик. Зокрема, дніпропетровські абоненти отримали можливість миттєво оплачувати послуги за допомогою платіжних карт VISA / Master Card через інтернет-системи або платіжні термінали. Інформаційно-консультаційну підтримку клієнтів забезпечує цілодобовий кол-центр. А 10 грудня «ВОЛЯ» відкриває новий комфортний центр з обслуговування абонентів, куди дніпропетровці зможуть звертатися з усіх питань, пов'язаних з послугами компанії. Фото Сергія Ісаєва / УНІАН

ID:
#385848
Автор:
Ісаєв Сергій
Місце зйомки:
Україна / Дніпро
Дата зйомки:
09.12.2011
Макс. розмір:
3456x2304 px
Перегляди:
666
Скачування:
0
Ключові слова:
+
Продовжуючи переглядати photo.unian.net, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти